luni, aprilie 14, 2008


Am inceput sa scriu fara sa ma gandesc la ce...iubirea?...hmmm in ziua de azi ea nu-si are locul in mintea si inima noastra, traim doar pt a face multi bani si cariera,o vila, o piscina, mult lux dar si confort eventual un geep in garaj.Sa fim seriosi cati tineri nu viseaza la asta si cate femei nu renuntza sa mai fie mame din banalul motiv ca au o cariera...Dar uitam ce e mai esential, avem doar 1 singura viatza si o 1 oportunitate si suntem atat de inversunati pe ideile mentionate mai sus incat uitam sa traim, uitam sa ne bucuram de viatza...uitam sa radem la primul fulg de nea sau la prima raza de soare in cruda primavara...uiam multe dar mai ales uitam sa iubim...
In ziua de azi cand spui iubire spui : pentru femei bani iar pentru barbati sex.Totul se rezuma la atat si nimic mai mult.Dar unde e iubirea aceea pura, unde e lumina aceea din ochii tinerei femei care iubeste si seninatatea cu care barbatul ei o priveste???unde sunt lucrurile marunte dar importante ale vietzii noastre??
Da, probabil sunt invechita vor spune multi insa daca am privii mai adanc in inimele noastre am gasi intr-un cufar vechi si uitat de vreme "IUBIREA".Noi am uitat-o insa EA nu ne-a uitat si in ciuda inversunarii noastre de-a o da la o partea ea inca mai e vie in suflete ca mine...
Sincer, ma doare cand vad ca iubirea e data la o parte si poate din acest motiv ma simt neinteleasa insa iubirea e aceea raza de soare in zilele geroase, aceea mangaiere usoara a vantului de mai si dansul neinteles al fulgilor de nea...iubirea e cea mai frumoasa amintire a mea si a ta...:)

Niciun comentariu: