duminică, martie 30, 2008

capatul de care vorbeam se tot muta


cred ca fraza asta incepe sa imi defineasca viata "tocmai cand credeam ca o scot si eu la capat, s-a gasit unul sa mute capatul mai incolo..."
poate ca par patetica si depresiva dar... what the fuck... cat o sa mai dureze? adik chiar.. e imposibil sa imi fie si mie bine? si daca va imaginati k sunt vreo nevrotica care vrea sa fie totul perfect si sa fie tratata ca o regina va inselati. momentan imi doresc doar sa am langa mine persoana pe care o aleg eu ca fiind potrivita si care de asemenea vrea sa imi fie alaturi... si la naiba... nici macar atat nu imi iese. adik nu as vrea decat sa il vad si sa il sun cand am chef, la 9 dimineata, la 4 dupa-amiaza sau la 3-4 noaptea sa ii spun ca am visat urat. ATAT!!!!!! cer atat de mult?
de ce e nevoie intotdeauna de sacrificii? oare viata asta nu e prea scurta pentru asteptari? pentru lungi asteptari?
cred ca revin la o idee a mea de acum vreo 6 luni... ma reprofilez pe femei, cu barbatii vad ca nu iese nimic... si cand zic nimic vreau sa zic NIMIC!!!!
iar eu sunt o persoana care are nevoie de cineva alaturi, am nevoie ca cineva sa ma ridice, sa-mi dea un sut in fund sa pot merge mai departe...
fuck

Un comentariu:

Covaliu spunea...

:))..Esti tare..=))...Pai..daca te reprofilezi pe invers nu stiu cat de mult te'ar ajuta dar..nah...fiecare cu gusturile lui:P...nu te cunosc dar cred k ai o familie care te iubeste...poate "prieteniiii"..macar ai pe cineva alaturi....se poate si mai rau s stii.:) si cand zic rau..e rau k dracu'...Nu'ti dau un sut in fund k nu sunt genul:P..dar..un gand bun si o urare de bine face multe.o zi frumoasa s ai..sau noapte:))..bye