luni, martie 17, 2008

declaratie de dragoste...

simona ma someaza sa scriu... imi cer scuze pentru lipsa mea din blogosfera dar am avut un moment de... hmmm... incercare de a gasi un echilibru cu mine...
in fine, sa vorbim despre declaratii de dragoste...
una din declaratiile soc, si cea care imi vine cel mai repede in minte s-a intamplat in curte la buna mea prietena simona, intr-o frumoasa dimineata de vara. de 3 zile eu incepusem ceea ce avea sa fie cea mai frumoasa relatie din viata mea. intr-un moment de neatentie, aud soptit la ureche (soptit de cel de langa mine, nu de simona in curtea careia eram, sa nu se inteleaga gresit): TE IUBESC!!! la care reactia mea a fost... CEEEEEEE? adica... what the fuck... 3 zile... pai daca dupa 3 zile imi zice ca ma iubeste, in doua saptamani ma cere de nevasta...
si aici intervin cele mai frumoase declaratii de dragoste din viata mea. sunt 3 la numar, si nu pot face distinctie intre ele... o sa le enumar in ordine cronologica, pentru a nu face discriminari. sunt declaratiile cu care a inceput o relatie, a inflorit si s-a sfarsit...
incercand sa scriu imi revine din nou emotia primei seri si nu pot face lacrimile astea sa nu-mi mai alunece pe obraz... cea mai frumoasa declaratie in prima seara, a fost o declaratie nespusa... amandoi intr-un leagan pe malul marii, unul intr-un capat, unul in celalalt. stiam ca ne vrem dar nici unul nu avea curajul sa spuna nimic... ne-am apropiat incet incet si... poate o sa va para pueril dar eu consider una din cele mai frumoasa clipe din viata mea o imbratisare... urmata de lacrima mea de pe obraz (de fericire de data asta) si "daca ai stii de cand astept asta..." si nu s-a intamplat cand aveam 11-12 ani... s-a intamplat la 19... si a fost cea mai sincera si calda imbratisare... a pus in ea dorul, anii de asteptare, dorinta, sperantele... m-a imbratisat stiind ca in sfarsit sunt a lui... si asta a facut ca miile de saruturi si momente care au urmat sa paleasca usor in fata ei...
bun... sa continuam... a doua declaratie a fost de ziua mea...

intorcandu-ma de la baie, am gasit camera complet schimbata... pe fundal se auzea in surdina ce frumoasa esti-mihai traistariu (urmata de multe melodii ce au facut atmosfera placuta). si declaratia a sunat ceva de genul : "esti tot ce mi-am dorit vreodata, esti perfecta pentru mine. in bratele tale sunt cel mai fericit om de pe pamant. iti iubesc fiecare particica din corp! nu o sa te mai las niciodata sa pleci de langa mine. TE IUBESC! VREI SA FII SOTIA MEA?" nu mai are rost sa mai adaug nimic......

si ultima declaratie a fost un sms, ultimul primit de la el :"doar ti-am promis ca voi fi cuminte.sau ai uitat?si oricum, am uitat la tine inima. te iubesc mult nevasta"... si inima pe care o uitase la mine, a incetat sa mai bata a doua zi...


scriind toate astea acum... imi dau seama ca omul asta chiar m-a facut fericita

Niciun comentariu: