joi, martie 20, 2008

incheiere fara sfarsit

nu pot... n-am cum sa nu ma gandesc la tine. ieri ma plimbam cu masina prin locurile prin care am fost impreuna. imi lipseste din suflet bucuria de a te vedea, de a te auzi...
ma intreb cum ar fi daca te-as avea si acum langa mine? oare acum ce am face? ne-am lupta pentru visele noastre? oare suntem tot 2 impotriva tuturor?
astazi eu lupt alaturi de altcineva... si inima mi se face cat un purice gandindu-ma la tine.
mi-ar fi placut sa avem o poveste cu sfarsit, daca tot ar fi trebuit sa se termine. m-as fi obisnuit sa te stiu departe de mine dar fericit... mi-ar fi placut sa te sun intr-o dimineata sa-ti spun ca nu te-am uitat, as fi asteptat tematoare sa te intalnesc pe strada "accidental" pentru a-ti mai vedea chipul...
dar asa... cum sa te caut daca tu nu mai esti? si cum sa fac sa inteleg ca nu mai esti?
povestea noastra s-a incheiat fara sfarsit

Niciun comentariu: