sâmbătă, martie 29, 2008

toata lumea e intre noi...
din nou sunt prea mica,
din nou nu pot spune ca nu vreau,
din nou pierd fara sa pot sa lupt,
din nou nu depinde nimic de mine,
din nou doare,
din nou mi-e dor,
din nou vreau inapoi insa nu am cui cere,
din nou iubeste cineva prea tarziu,

as avea din nou atat de multe de spus si intr-un fel nu mai am cum
conteaza vreodata de ce am eu nevoie?
uite, am nevoie sa vorbesc cu tine cand mi-e greu
am nevoie sa fii langa mine...

ma gandesc ca intr-o zi o sa citesti asta, daca o sa ma mai tii minte...
si vreau sa-ti spun ca te inseli... te urasc, te urasc pentru ca ma faci din nou sa sufar, te urasc pentru ca tin la tine...
ma simt atat de neputincioasa...
undeva la mijloc intre tot ce nu-ti spun si tot ce gandesti, iubirea e o intamplare si trebuie sa fii prezent atunci cand are loc

Niciun comentariu: