sâmbătă, februarie 09, 2008

nimic...




Stau rastignita pe pat tragand lenes din tigara. incerc sa tin tigara in mana dar ea se incapataneaza sa imi alunece printre degete. ma scufund in vise si gandesc desi stiu ca acest proces este periculos. asa ca ma linistesc. ma gandesc la nimic. mintea mea este invadata de nimic. incerc sa-mi fac planuri, planuri care nu vor iesi niciodata pentru ca stiu ca nu sunt o zana intr-un basm.
vreau sa fiu normala. nu vreau sa fiu speciala. nu vreau sa am nimic special in mine care sa atraga atentia. vreau sa nu fiu observata si sa ma pierd.
Incerc sa intretin o conversatie normala cu piticii din capul meu, sa le povestesc ce am mai facut in ultimul timp, cum ma mai simt, ce mai simt, dar toate ideile mi se amesteca in minte.
Mi-e frica de fantome.
Ma ridic si iau laptopul in brate. tastez textul asta cu lene. degetele mi se misca pe taste cu dexteritatea unei secretare de 50 de ani.
Vreau da nu stiu ce. de fapt stiu da nu pot sa-i dau o forma.
Nu mai inteleg nimic si nu stiu daca vreau sa inteleg. simt ca imi ies multe semne de intrebare prin urechi impreuna cu si mai multe intrebari interogative...toate incep cu de ce. printre ele sta pierdut un "nu mai inteleg nimic".
de ce totul este atat de complicat? de ce ne complicam viata cu atata sadism? Mi-e lene sa ma duc la munca si incep sa descopar incet statisfactiile profesionale ale unui frecator de menta.
Ma deranjeaza fumul asta stupid care imi vine in fata.imi vine sa sting tigara dar stiu ca in 2 secunde imi voi aprinde alta.
Ador sa fiu mintita...si am premonitii. presimt de fiecare data cand se intampla ceva rau. oki stiu ca astept de 3 luni sa mor pentru ca mi-a cantat o cucuvea. imi pare rau pentru dezinformare. a fost o greseala. dar de multe ori chiar le nimeresc. habar n-am de ce nu presimt si chestiile de bine.

Toate se bat cap in cap. Nu se mai leaga nimic...

Stiu ca toate dorintele se indeplinesc....chiar si dupa 4 ani.....este atat de aiurea sa-ti doresti mult timp ceva si cand il obtii sa-l pierzi imediat....de fapt s-ar putea sa fie normal. e normal sa ne dorim mereu altceva, ceva mai mult, sa avem dorinte cat mai greu de pus in aplicare. asta ma ambitioneaza. si da am o ambitie stupida. aaaa si mai sunt si incapatanata.... si la ora asta destul de urata.....sunt egoista .....sunt un om rau....de o rautate macabra.....cu zambetul pe buze....sunt lasa....si pe deasupra mai sunt si nebuna (sau ma rog...am fost)...da in cel mai propriu sens...si iau decizii stupide pe care nu le simt nici macar in unghia de la degeltul mic....

......



Azi nu s-a intamplat nimic. Nimic din tot ce voiam eu sa se intample.


...m-am saturat sa-mi fie lene si sa nu mai fac nimic interesant, m-am saturat sa scriu aceeasi stire in fiecare zi, m’am saturat de incompetentii din facultatea de psihologie, m-am saturat sa vad acelasi hotel cand fumez pe geam, m-am saturat de eforie, m-am saturat de fite si figuri cand ti-e lumea mai draga, de toti care se baga degeaba in viatza mea, m-am saturat sa-mi ceara tata mereu socoteala, m-am saturat de bocete, plansete si nemultumirile mele, ale celorlalti, m-am saturat de analize proste si de doctori sictiriti, m-am saturat de plictiseala, m-am saturat de prostie si de posesorii ei, m-am saturat de stari de kkt, m-am saturat de fetze triste si fara chef, m-am saturat de aerul imputit din camera mea, de programul meu tampit, m-am saturat sa astept, m-am saturat de intrebari si raspunsuri, m-am saturat de minciuni si scuze, m-am saturat de mine, de toti, de tot si toate....

Azi nu s-a intamplat nimic. Nimic din tot ce voiam eu sa se intample.


Nu am chef azi, nu am chef azi,
N-am chef de nimic.
Nu am chef azi, nu am chef azi
De vodca sau de gin,
Tequila, rom sau vin
Tigari, nu mai vorbesc
Iar pe tine, pe tine,
Pe tine te urasc.
Nu te vreau azi.
Nu ma vrei azi? Nu te vreau azi!
Nimic mai usor
Nu ma vrei azi! Nu te vreau azi!
Eu voi pleca-n curand,
Ramai cu mine-n gand.
Te-am iubit, maaaa!
Te iubeam! Fraiere!

....

nimic...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Imi cer scuze de spam, daca nu-ti place sterge postul, fa ce vrei. http://cuckoosredemption.blogspot.com/

Anonim spunea...

Vreau sa-mi cer scuze pentru prima postare, am fost un nesimtit, dar eram incantat de acea liniste exprimata in film, imi cer scuze pentru invadarea spatiului tau si insensibilitatea mea la ce ai scris, zambeste ca n-ai nimic de pierdut:)