vineri, februarie 01, 2008

Love means sometimes it's better to let go


Schimbarea nu vine singura. Daca astept astept astept, degeaba. Nu, nu merg nicaieri, nu asa. Proasta.
Proasta.
Proasta.
Proasta.

Nu stiu ce-am crezut. Nu stiu ce cred.

De ce nu sunt pierduta?...

Sunt singura, mica, neputincioasa. De ce oare tin atat de mult sa tin la mine?

Nu, de azi, nu mai imi pasa. Nu mai dau doi bani pe mine. Am murit.
Nu stiu daca o sa renasc. Dar sper sa nu mai fiu la fel. M-am saturat.
Ce ma ajuta sa nu ma dau cu capul de pereti? M-as duce chiar acum. Ar fi bine. Ma duc, si daca e, poate ma intorc. Ziua e lunga, am timp.

Cretina.
Stupida.
Inerta.
Moarta.

De ce sa lupt pentru ceea ce cred, cand pot sa caut fericirea in alta parte? Sa nu mai lupt.
E mai bine fara.
Nu...
Dar nu pot...
Nu pot...
Vreau sa doara mai tare. Ajuta-ma.
Cateodata pare usor, pare banal, nu pare grav. Cateodata.
greu
complicat
grav

Love means sometimes it's better to let go

Pot? Nu pot.
Nu pot? Ba pot.
Ba nu pot...
Ah, dar daca...
dar...
dar...
Ma invart in cerc.
Azi, am terminat cu mine.

nu stiu cum sa fac. dar imi jur, azi, nu ma dau batuta pana nu scap de mine. vreau sa-mi evadez. definitiv. sa nu ma uit, dar sa plec.

asteptam demult momentul asta. am cautat-o singura, am vrut subconstient probabil... mi-am facut-o cu mana mea. am facut raul si acum sunt motivata. asta cautam?
orice ar fi, ma lasa goala pe dinauntru. ce poate fi mai rau... se poate si mai rau? Se poate.
ce-o sa fie, ce-o sa fie?

trebuie
sa uit tot ceea ce sunt
sa iau de la capat
sa-mi aduc aminte
cine eram
si sa uit
problemele
si sa uit
reactiile
si sa nu uit
ce conteaza cu adevarat
...
Si sa uit tot. Si sa nu uit... nimic.

Vreau sa dispar, si sa apar la loc.
Cand? Niciodata. Niciodata n-o sa zic niciodata. Iata, n-am zis niciodata!

Nu. Nu merit asta. Vreau sa traiesc si eu...

De azi, nu mai sunt eu...

Eu nu contez. M-am saturat. Sa ma lasi in pace, eu. Eu n-am nevoie de tine, eu.

Eu. Eu. Eu.
Care eu? Niciun eu.

Tu. Viata.
Viata. Tu. Orice... Vin dupa tine. Tu = EL.

Nu veni.
Nu te vreau.

Nu asa. Nu asa vin. Vii tu... Vii tu...

Eu nu mai lupt.

Da, e... si e... un inger. Straluceste.

Si?

Si tu... devii transparent. O sa dispari.

Nu...

De ce? Nu e rau... De azi, nu mai sunt eu.

Accept.
Ascult.
Inteleg.

... pana maine. (Daaa, pana maine). Asa ziceam si eu. Hai, pana peste o luna.

Nimic nu s-a schimbat. Nu te cred. A mai fost.

Da. Nimic la eu nu s-a schimbat. Dar de azi, nu mai sunt eu.

Abureala.

Vreau sa-ti vorbesc. Vreau sa-ti strang mana. Vreau sa te privesc in ochi, si sa-ti spun cu mana pe inima ca nu te voi mai rani niciodata.

Daaaaa, right.

Punct?

Semnul intrebarii.

Contrast. Nu?

Eu nu mai sunt.

Buna.

Buna.

Sper.

Eu ascult. Eu sufar. Eu zambesc atunci cand imi aduc aminte sa o fac.

Dar dragostea?

Da, o sufar si pe ea.

De ce nu-mi dai drumul?

Te iubesc.

Si?

Am incredere in tine.

In mine... abureala. Atunci mi-ai da drumul...

E mai bine... e mai simplu...
Ce pot face eu pe o foaie? Ce pot face eu cu litere?

Ce poti face cu orice?

Nu pot face nimic. Pot doar sa sper, sa lupt, sa accept, sa inteleg. Pot sa incerc.

Cat de neoriginal. Ai mai zis asta.

Stiu. E fara speranta.

Da-mi drumul. De ce ma tii?

Poate... ar trebui sa iti dau drumul.

...

Nu poate dura la nesfarsit.

Intr-o zi n-o sa mai putem duce. O sa fiu o carpa. O sa stergi cu mine pe jos. Sau eu cu tine... desi nu cred.

Si nici macar dragostea nu va putea sa te aduca inapoi...

Nici macar. Dovedeste-te.

De azi, nu mai sunt eu. Tocmai de aceea... nu-ti cer sa ramai. Nu-ti cer.
Nu-ti cer sa lupti.

...

Esti liber. Ma pregatesc. Vin dupa tine, cand sunt gata.
De azi, nu mai sunt eu.

Vino dupa mine...

Visez. Visez...

Da. Speri... degeaba...

Intr-o zi ma vei distruge cu totul.

Nu si daca ma opresc la timp. Inainte. Inainte de a incepe iar.

Si pana atunci ce?

Pana atunci... tu. Trebuie ca tu, si numai tu.

De ce imi faci asta?

Abureala. Nimic nu s-a schimbat...

Citeste, cuvant cu cuvant, litera cu litera. Citeste: Te iubesc.

Dac-ar fi doar atat...

Nu e doar atat. De azi, nu mai sunt eu. De azi, sunt mai a ta decat am fost vreodata. In sfarsit.

3 comentarii:

Simona spunea...

interesant contrastul si cearta ta cu tine...
ti-am mai zis.
fa pace....
si dupa c faci pace
o sa fie bine

Birma spunea...

stiu simona... fac pace cu mine si-l las sa plece... uuuusa...
dar nu... sunt mai incapatanata... ti-am mai zis... o sa plec undeva si pe "mine" o sa ma las acasa... trebuie sa-mi iasa la un mom dat

Anonim spunea...

Nu ma bag, nu stiu exact despre ce e vorba dar iti fac o recomandare: incearca sa vezi sau sa revzei filmul: "The Last Samurai", eu am vazut ceva acolo legat de liniste si pace. Bafta!