joi, ianuarie 31, 2008

It's (not) too late to apologise


- Le cer scuze tututor celor pe care nu am reusit sa ii fac sa zambeasca..
- Le cer scuze acelora pe care ii ranesc neintentionat..
- Imi cer scuze pentru remarcile rautacioase pe care le fac la adresa unora...
- Imi cer scuze pentru ca evit sa spun ce se intampla cu mine..
- Le cer scuze acelora pe care ii stresez incercand sa le fiu alaturi..
- Imi cer scuze ca nu zic prea des « te iubesc »..
- Imi cer scuze mie pentru ca nu stiu sa am grija de mine..
- Imi cer scuze pentru ca sunt uneori prea critica..
- Imi cer scuze pentru ca uneori nu stiu sa imi exprim sentimentele..
- Imi cer scuze pentru ca nu ma straduiesc suficient de mult..
- Ii cer scuze cerului caci nu il mai privesc asa de des ca inainte..

3 comentarii:

Anonim spunea...

ma nush cui ii ceri tu scuze , dar scuzele sunt acceptate :) si scuzele se zic si ele mai in tarziul vietii, si daca ar fi sa le enumeri cum ai facut tu , ti`ar mai trebui inca jumatate de viata !!! cam asha vine din pdv`u meu ! poop ,

Simona spunea...

=)) din partea cerului: esti iertata!!! ;))

Birma spunea...

inca astept sa fie revendicate si acceptate sau refuzate scuzele... fiekre are destinatar...
multumesc simo k ai raspuns in numele celor ce nu mai pot face asta
:*