vineri, ianuarie 25, 2008

bautura...



Oh, demon alcool,
N-am amintiri, mi-e capul gol.
Cine-ar fi crezut
Ca din om ajung ne-om.
Oh, demon alcool,
N-am amintiri, mi-e capul gol.
Lipsit de control,


Sclav la demonul alcool. Si cum zice un amic: Bautura da libertate spiritului. Asta e clar! Mai naspa e cand pierzi haturile si spiritul se duce unde vede cu ochii… Iar ce-ti ramane, e numai corpul asta care te duce unde vrea el… Prin santuri, prin tufisuri, prin stalpi…
In numele tuturor fetelor care inteleg bautura ca pe un catalizator al intelectului, sunt nevoita a ma adresa celorlati:
Traiti in intuneric! Traiti in ignoranta! Lepadati-va de indiferenta pentru ca nu veti trai la nesfarsit! Acum e momentul sa puneti mana pe sticla si gura pe pahar! La naiba cu apa! Beti pentru voi insiva! Beti pentru viitor!

Un comentariu:

Simona spunea...

bai am primit un offline super tare azi kre mergea perfect q postul tau...ceva d genu k dak bei minim 1 litru d apa p zi intr-un an aduni in corpul tau un kg de nush c substanta kre se gaseste si in rahat....si se incheia cu apa=rahat, vinul = sanatate! :))
BEM PENTRU SANATATEEEEE!!!!