marți, ianuarie 15, 2008

eu... nu mai sunt eu...

cred ca toti avem un moment in care ne oprim din drumul asta numit viata si ne uitam la noi... ne uitam in urma... eu una ma intreb... oare unde m-am pierdut?
uneori simt ca imi e dor de mine, ca nu ma mai regasesc... nu mai simt cum simteam, nu mai simt ce simteam... probabil se numeste progres, dezvoltare.. cum vreti... si totusi... e ciudat sa te uiti la tine si sa nu te recunosti.
nu mai pot... nu mai pot nici sa ma intorc in trecut, nici sa stau agatata de trecut, de amintiri... e timpul sa fiu o noua "eu"... sa ma ridic din nou si sa o iau de la capat... probabil asta facem toti...
asa cum spunea o persona draga mine... " PUNCT!!!! si de la capat... :) "
dar cand nu mai exista capat? ce faci? gasesti altul?
poate ca aici gresim multi dintre noi... k nu punem punctele in viata cand si unde trebuie... poate suntem prea lasi sa intelegem ca s-a terminat. preferam sa ne lamentam si sa ne gandim la ce am avut. dar... dragii mei, am avut, nu mai avem... punem punct si gasim un alt capat...
cream de fiecare data un alt "eu", ne prefacem ca nu avem inima in mii de bucatele si cu ochii senini zambim si mergem inainte...
nu stiu voi cum alegeti sa faceti dar eu sigur nu mai pot sa stau atarnata in trecut!
am nevoie de mine si o sa ma creez din nou. poate de data asta si mai puternica, si mai increzatoare, si mai iubitoare si in acelasi timp totusi sfioasa si plapanda...
si nu o sa stau sa ma rog de nimeni sa ma iubeasca...
am obosit sa ma lovesc asemenea apei de stanci... am nevoie de un mal...
de astazi.. eu.. numai sunt eu... si nu am ce sa fac...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Apoi ma , viata asta daca ar fi sa o intelegem noi cum si de ce tare plictisitoare ar fi ! Traim in prezent cu gandul la trecut ca numai de acolo avem amintiri , frumoase sau nu prea frumoase , nu ai cum sa ai amintiri sau trairi din viitor , asha ca de aia suntem influentati sa luam anumite decizii si punct si de la cap cum ai zis tu datorita greselilor sau anumitor chestii din trecut , si pentru ca suntem oameni si avem capacitatea gandirii , ne schimbam sau incercam in ceva mai buni din toate p.d.v , ne uploadam in timp , iar ca pe de o alta parte care numai noi o stim in sinea noastra ca suntem tot firavi si mai predispusi la esecuri ca in partea initiala , ai foarte mare dreptate ! :* Un baiat care`i place blogu` tau :)

Anonim spunea...

Bun asa da dc te-ai oprit din scris? Vrem sa citim