vineri, ianuarie 18, 2008

pfiu...

Doamne prin ce am trecut in ultimele minute...
o colega de servici, mai sus in ierarhie decat mine... tipa cu care colaborez tot timpul, legatura mea cu biroul din bucuresti imi trimite un mail avand ca subiect "la revedere"...
ehhh cum sa deschid eu linistita un astfel de mail?
oare ce s-o fi intamplat? pleaca ea din firma, m-au concediat pe mine si asa finutz ma anunta, o fi vreun mesaj sinucigas si m-a gasit pe mine studenta la psihologie sa o calmez?.. ce sa fie, ce sa fie?
imi iau inima in dinti si deschid mailul : "Draga mea,

Astazi este ultima mea zi in echipa Rao si vreau sa iti multumesc pentru colaborarea frumoasa pe care am avut-o in tot acest timp.

Inca nu stiu cine va prelua activitatea mea dar cu siguranta vei primi sprijin de la oricine din departamentul distributie.

Iti urez mult succes in continuare.

Cu bine,

Nicoleta Grigore"


Pfiu.. deci nu eram eu.. Yupy.... nu sunt concediata :D

Cat pentru tine nicoleta... Multumesc mult de tot pentru ca m-ai angajat in primul rand, ca m-ai ajutat foarte mult, ca ai fost langa mine in momentele grele si pentru sfaturile pe care mi le-ai dat.
iti urez mult succes in tot ceea ce iti doresti sa faci...

pfiu... nu-mi mai trimiteti mailuri cu subiecte de-astea ca fac stop cardiac pana sa le citesc...
I LOVE MY JOB :p

3 comentarii:

Anonim spunea...

da ca ce lucrezi tu ?

Anonim spunea...

bagator de seama :P glumeam... ma ocup de imaginea editurii rao in cta :D

Anonim spunea...

aaaa.....aha, am inteles ,
si ce e aia ?? :)