luni, ianuarie 14, 2008

Ce-a mai ramas din noi?


am ramas iar cu ochii lipiti de calculator, fara sa vad cursurile pe care se presupune ca ar trebui sa le invat pentru examenul de maine...
si inevitabil ma gandesc din nou... ce-a mai ramas din noi?
- cateva poze
- multe amintiri
- prea multe lucruri nespuse
- prea multi ani de tacere
- un lantisor cu o piatra ROZA (nu roz)
- 4 lumanari parfumate
- lacrimi
- un breloc de la cheile tale
- banca noastra
- planurile
- 2 numere de telefon deconectate (nu ca inca as suna.. presupun doar)
- o adresa de mail
- o bluza
- prietenii tai
- un gol in stomac
- iubire inutila
- o cruce in cimitir
- un prezervativ (nefolosit)
- o cerere de transfer
- parfumul tau pe care inca il mai simt
- iar lacrimi
- durere
- cuvinte fara sens
- pestii din acvariu
- o carte
- nebunia mea
- zambetul tau intiparit in minte
- 5 sms-uri pe care n-am putut sa le sterg
- bavaria
- jb
- o restanta la facultate
- practica la penitenciar
- cete mar-ul :P
- wow-ul
- bluza ta de trening
- rise up
- iar lacrimi
- zambetul meu cand imi amintesc de tine
- si iar lacrimi
- o chitanta de la spalatorie
- iubirea ta
- ghermanesti
- lucrurile pe care m-ai invatat
- ploaia
- scarile
- banca din fata casei tale
- declaratiile
- oglinda
- pielea mea care inca iti simte mangaierile
- bara de la masina sparta :)
- un test de sarcina
- o coroana de flori in cimitir
- fire de par blond pe perna ta
- drumul pana acasa
- parerile de rau
- prezenta ta vesnica in gandul meu
- prea mult timp irosit
- iar amintiri si iar lacrimi

si a mai ramas ceva din noi... lipsa ta... restul au trecut toate...

Niciun comentariu: