vineri, ianuarie 25, 2008

ajutor...


gata m-am decis... mi-am dat seama ca am nevoie de ajutor. am nevoie ca cineva sa ii explice odata inimii mele ce eu nu reusesc de aproape 5 luni sa fac.
sa ii explice cineva odata ca nu mai e si nu se mai intoarce niciodata. ca s-a terminat, ca a pierdut tot ce a avut, ca e timpul sa mearga mai departe.
parca nici mintea nu ma mai asculta... sa le explice odata cineva ca a plecat si ca nu mai au ce sa faca... sa se resemneze odata pentru ca ma chinuiesc teribil si pe mine... iar eu nu mai vreau sa fiu chinuita... m-am saturat de lacrimile lor...
sa le explice cineva ca il cauta in van, sa nu-l mai strige, sa nu mai tanjeasca dupa el pentru ca nu se mai intoarce...
rog pe cineva sa imi convinga inima si mintea sa nu il mai iubeasca... spuneti-le sa il uite
spuneti-le sa nu ma mai trezeasca noaptea sa ma puna sa ma uit la telefon pentru ca el nu mai suna... explicatile voi ca cine a murit nu mai suna... ca oamenii morti sunt morti si nu poti sa ii dezgropi...
astept pe cineva care sa imi smulga inima din piept si sa o ia la o discutie, sa ii spuna sa nu imi mai faca asa mult rau... sa ii explice ca e timpul sa nu il mai iubeasca asa de mult... e iubire irosita... nu o sa mai primeasca nimic in schimb, nici un zambet, nici o privire, nici un cuvant... nimic...
spuneti-i mintii mele sa nu il mai viseze, sa nu ii mai duca atat de mult dorul... spuneti-i sa faca in asa fel incat sa nu ii mai aminteasca orice detaliu de el...
va rog vorbiti cu ele sa uite ca a existat vreodata, sa uite ca le-a facut fericite... sa nu il mai astepte... sa nu ii mai simta parfumul dimineata, sa nu mai tresara cand suna telefonul, sa nu ii mai auda vocea, sa nu se mai intrebe nimic in legatura cu el...

pentru ca nu se mai intoarce... oamenii morti nu mai suna... niciodata...

Niciun comentariu: