vineri, ianuarie 11, 2008

Love is supposed to be fun...


Astazi mi-am infruntat iar demonii si am retrait stari pe care speram sa le evit o vreme, dar nu am reusit.

Tot discutand de una singura mi-am dat seama ca m-am saturat de o lupta continua si de discursurile gen "love me, pick me, pick me, pick me pls"...

La naiba.. LOVE IS SUPPOSED TO BE FUN!!! Ar trebui sa te trezesti dimineata(sau dupa-amiaza pe la 4) de drag. Sa vrei sa suni persoana sa-i spui cand ti se intampla ceva important sau ceva neimportant. Ar trebui ca atunci cand esti cu persoana sa se estompeze orice suparare. Si sa iti treaca putin din oboseala. Sau sa iti gasesti in sfarsit linistea, sa dormi mai bine langa persoana.
Nu te rogi de oameni sa te iubeasca. Daca te iubesc bine, daca nu tot bine. Si oricum doare mai putin decat sa stai langa un om mort. Fuck cadavrele. I want live-loving. Oamenii vii - care reactioneaza la ce simt eu, la ce vreau si ce fac. Nu mumii langa care pot muri la randul meu fara ca cineva sa observe.
In seara asta sunt furioasa. Pentru ca nu mai sunt neiubinda, ci iubinda si sunt sigura ca sunt si iubibila, ce dracu. Adica bun material de iubit. Si asa de tare m-am saturat sa ma doara stomacul de suparare si de dor. M-am saturat de james blunt... M-am saturat sa am mai multe cosmaruri decat vise... M-am saturat sa imi doresc decat puterea sa mai trec peste o zi. Asa de tare m-am saturat ca uneori imi vine sa sparg un geam, sa urlu. Asa de tare m-am saturat sa adorm numarand la infinit pentru a alunga ganduri negre...

Iubirea trebuie sa fie o sursa de fericire, nu de nefericire.

Fuck.. Love is supposed to be fun...


I am a dreamer but when I wake,

You can't break my spirit

It's my dreams you take.

And as you move on,

Remember me,

Remember us and all we used to be

... doar asta a mai ramas... "used to be"...

Niciun comentariu: