duminică, ianuarie 27, 2008

leapsa...

leapsa de la simona.... first time 4 mine:

1. De ce ai acceptat leapşa aceasta?
Pentru ca imi place ideea si pt k toate au un inceput.

2. De când eşti in blogosfera?
oficial de cand am postat prima oara pe yahoo360 dar... cum nu m-am tinut de treaba o sa ma declar intrata in blogosfera pe 11 ianuarie 2008.

3. Cum ai ajuns să-ţi faci blogul?
tot citeam blogurile unor prieteni, colegi de pe la munk... iar intr-o minunata zi de iarna am fost indrumata de mentorul meu (simona :P ) sa imi fac blog... si uite asa s-a nascut "rostiri de suflet"

4. Care este primul blog pe care ai intrat vreodată?
pfiu... nu sunt sigura daca a fost prima oara dar imi amintesc cum cautam ceva pe net si am ajuns din intamplare pe blogul lui cabral... cred ca atunci am luat prima oara contact cu blogosfera.

5. Enumera trei lucruri pe care le crezi importante ca să reuşeşti în blogging.
sa ai ceva de zis, sa nu fii analfabet, si... aaa... sa postezi k sa aibe lumea ce citi

6. Cel mai citit blog de către tine?
Simona & adrian ciobotaru... every single morning...

7. Alte bloguri pe care le mai citeşti?
viata si acordeoane a lui morar, stefanalexandru, sicpuppy, stormcloudi

8. Care platforma de bloguri o consideri cea mai bună?
Nu prea am luat contact cu altceva in afara de 360 si blogger deci... blogger

9. Este important traficul pentru tine?
important nu, interesant, da

10.Sunt importanţi banii pe care i-ai obţine din reclame?
nush daca ai face cine stie cati bani din asta...

11. Cel mai urât blog pe care l-ai văzut?
nu am vazut nici un blog urat...

12.Consideri ca e un lucru vital să ai un domeniu?
nu

13.Parola cu care te loghezi la blog.
vasiledecem-aiparasitvasile :)) simona stie :P

Dau leapsa la... iris

2 comentarii:

Simona spunea...

=))=)) :)
>:D<
mah tre sa te trec anu asta in blogroll :*:* pupu miss u!:)

Simona spunea...

:)) am uitat sa precizez te-am dezvirginat! yey!