duminică, ianuarie 13, 2008

Stresiunea...


Mda... dupa ce am stat si m-am gandit am zis k o sa scriu ceva despre sesiunea noastra draga... Sau a voastra ca mie nu mi-e drag de ea.
Oricum cand vine sesiunea lucurile se agita automat si de la sine.
Plus ca daca e sa fim realisti nimanui nui place sa invete. Exista "en" lucruri care se pot face in loc sa inveti (ex: freci menta pe mess, dormi, lenevesti mananci, te uiti la televizor, mai iesi cu prietenu', sau cu fetele, uiti de tine pe buda, faci sex, faci curatenie, mergi sa iti cumperi tigari, te mai uiti la un film etc). Si astea sunt doar 1% din ele.
Si atunci in ultimul ceas, ti se aprinde beculetu si zici : vaaaiii dar cum a trecut timpu. ia sa pun mana sa invat ceva !!! (asta in cazurile in care subiectu are sansa de scapare)
Si chiar pui mana. Adica scoti foile din ghiozdan/mapa (care erau acolo de la inceputu semestrului). Bun . Deschizi cartea/caietu .... sunete de tobe se aud in zare !!!!
Dar ce se intampla? scrisul care este chiar al tau se transforma in scrieri hieroglifice. Ce faci atunci? raspunsu e simplu !!! intrii pe mess sa intrebi colegu daca si el are un limbaj necunoscut pe materialul de studiu. si daca tot ai intrat pe mess ... iti verifici mailu.. si mai stai de povesti cu pretenu(sau pretenele).... iti iei niste seminte si bagi p**a in examen k si asa nu stie nimeni nimik. Intr-un final, te pui la somn, nu inainte sa te uiti la vreo 5 filme.
Oricum nu cred ca nimeni nu poate nega lucru asta. Sper ca nu am deprimat pe nimeni, Eu va salut.
Spor la invatat ;-)

si totusi... ma gandesc ca ar fi fost o idee buna sa trec anul asta pe la cursuri... pakt ca nu am fost suficient de inspirata :P

4 comentarii:

Anonim spunea...

E f adevarat , chestia asta cu sesiunea ! adik 100% din ceea ce ai zis tu acolo , asha fac eu :)))

Anonim spunea...

si inca o chestie daca nu vedeam la tine in blog , data de azi , nu`mi da dadeam seama ca maine e in 15 si am examen !

Birma spunea...

asa facem toti :P

Birma spunea...

ma bucur ca ti-am fost de folos :)