miercuri, ianuarie 30, 2008

bucati din sufletul meu




Zambesc !! De ce? Pentru ca asta mi-e firea. Zambesc .. chiar daca uneori zambetul ala e fals. Incerc sa ma prefac si sa spun ca totul e bine doar ca sa-i fac pe cei din jur sa nu observe. De multe ori poate nu am motive sa o fac .. sau poate incerc sa ascund ceva .. ceva ce multora le-ar face rau.. si totusi eu zambesc. De multe ori ma intreb daca chiar conteaza ce si cat simt eu pentru unii .. daca lor nu le pasa? De multe ori ma gandesc cum niste cuvinte pot schimba o stare .. din bine in mai putin bine .. si raman cu vesnica nedumerire daca e sau nu vina mea. Doare .. mai ales cand aceste cuvinte vin din partea unor prieteni .. si de fiecare data treci cu vederea si spui ca o sa incerci sa te schimbi doar ca sa le fie altora bine. Dar tu? La tine se gandeste cineva? Poate da .. sau poate nu. Te-ai gandit ca poate tu nu ai voie sa plangi? ca nu ai voie sa suferi din cauza altora?
Ieri am spus ca nu-mi mai pasa de nimeni .. azi ca imi pasa ca nu pot sa las totul balta .. oare maine ce va mai fi? Deseori mi-e frica sa ma gandesc la viitor, mi-e frica sa-mi mai doresc ceva, mi-e frica sa-mi mai exprim sentimentele ..
De ce cand am nevoie de o persoana nu e langa mine sa ma sprijine?
Si revin din nou la faptul ca zambesc .. si o sa zambesc mereu indiferent de circumstante.

Traim intr-o lume in care totul pare ceva ce nu este.

8 comentarii:

Anonim spunea...

Nu exista prieteni ci doar cunostinte! Nimeni nu-ti merita lacrimile si daca tot te intrebai: "De ce cand am nevoie de o persoana nu e langa mine sa ma sprijine?" iti raspund eu: pentru ca nu te ai decat pe tine desi e al dracului de greu sa intelegi acest lucru si nu numai ca e greu sa intelegi dar este greu sa fii singur.
Eu iti vad ochii (din pacate zambetul nu-l pot vedea :( ) si ma gandesc: "Doamne ce ochi superbi" un alabastru nereal cu doua scantei ce te vrajesc. Tu esti mai mult decat frumoasa, si ma bucur cand spui ca zambesti pentru ca faci multa lume sa uite de necazuri. Mi-e frica de un refuz dar tare as vrea sa te cunosc. Imi pare rau ca nu-s decat anonim.

Anonim spunea...

P.S "Traim intr-o lume in care totul pare ceva ce nu este." frumos si trist in acelasi timp ce ai spus dar si adevarat.

Birma spunea...

de ce esti decat anonim?

Anonim spunea...

Pentru ca-mi place ideea de a fi anonim cand sunt suparat, pentru ca n-am blog(si acela ar fi daca ar fi tot anonim, dar din alte motive), pentru ca o fapta buna valoreaza inzecit daca e anonima, pentru ca intr-un fel e mai bine asa pentru moment si pentru mine. Mersi de intrebare.

Anonim spunea...

Stiu ca suna banal, dar vreu sa-ti dedic o melodie: http://www.youtube.com/watch?v=g-M-EycryeY

Birma spunea...

si totusi vine un moment in care trebuie sa iti revendici si supararile, si faptele bune, si complimentele si dedicatiile :P

miclowan spunea...

atunci te admir doar pentru ca zambsti si ca sti ca ai sa zambesti iar, e rara sa ceva,

Birma spunea...

zambesc pt ca... "niciodata nu se stie cine se indragosteste de zambetul tau" :)
la mine a tinut de mai multe ori asta :)